توجه!

دوستان چون فعلاً پرداخت اینترنتی سایت راه اندازی نشده، لطفاً بعد از هرگونه پرداختی ما را از طریق تلفن، ایمیل یا سایر راه های ارتباطی قید شده اطلاع رسانی فرمایید.

روشهای ثبت سفارش :  

۱ - از طریق اینترنت و وب سایت www.sinabox.ir

       توجه: بدون ایجاد حساب کاربری امکان اتمام مراحل خرید اینترنتی وجود ندارد

 ۲ - از طریق ایمیل بهinfo@ sinabox.ir
۳ - از طریق فاکس لیست سفارش به شماره 04135537838
۴ - از طریق تماس تلفنی با شماره 04135537838
                           

۱- از طریق اینترنت و وب سایت:


در این روش بعد از اینکه سایت کاملا باز شد شما میتوانید از سه طریق محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.
روش اول : در بخش سمت راست صفحه اصلی سایت ،بخشی به نام شاخه محصولات سینا باکس  وجود دارد. این بخش شامل
طبقه بندی اصلی و زیر طبقه بندی است. با کلیک روی طبقه بندی مورد نظر ،زیر شاخه ها نمایان می شوند. سپس می توانید از طریق لینک مربوط به هر گروه  وارد طبقه بندی مورد نظر شوید.
روش دوم: در بخش وسط ،نام برخی از طبقه بندی اصلی محصولات به همراه زیر طبقه بندی ها به صورت لینک وجود دارد که به طور مستقیم می توانید وارد بخش مورد نظر شوید.
روش سوم:در بالای سایت ،بخشی به نام جستجو  قرار گرفته است. با نوشتن نام محصول مورد نظرتان می توانید به لینک یا لینک های مربوط به آن دسترسی پیدا کنید. سپس محصول مورد نظر را تهیه نمایید.

یادآوری: برخی محصولات با توجه به اینکه در سایزها و اندازه های متفاوت یا آپشن های گوناگونی تولید یا عرضه می شود لذا دگمه «افزودن به سبد خرید» وجود ندارد و به همین جهت برای تکمیل سبد خرید می بایست با کلیک روی دگمه «اطلاعات بیشتر» وارد صفحه مخصوص این محصول شده و از گزینه مربوطه کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید 

*این روش بهترین روش برای تمامی سفارشها می باشد.*

به دو روش میتوانید در سایت خرید نمایید.
روش اول:

ابتدا جهت ایجاد یک حساب کاربری ثبت نام کنید.
بعد از ساخت حساب کاربری و ورود به حساب کاربری، می توانید در فروشگاه گردش کرده و محصولات مورد علاقه را به سبد خرید خود اضافه کنید.
 بعد از این که تمامی محصولات مورد نیاز را انتخاب کردید، به سبد خرید خود رفته می توانید تعداد کالاهای مورد نیاز را کم یا زیاد کرده و بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.در صفحه موجود یکی از روش های ارسال را برای خرید خود انتخاب کنید و همچنین در پایین صفحه روش پرداخت را نیز انتخاب نمایید.
در صورتی که در قسمت روش پرداخت، گزینه‌ی واریز به حساب را وارد کرده اید به زودی با شما تماس گرفته خواهد شد تا پس از هماهنگی با مسول فروش ، مبلغ را به شماره حساب های اعلام شده واریز نمایید و کد پیگیری را اعلام نمایید.

در صورت انتخاب پرداخت آنلاین، شما به سامانه پرداخت آنلاین بانک سمان کیش منتقل شده و بعد از اتمام عملیات پرداخت وجه، به فروشگاه باز می گردید.

"کاربر گرامی" ، با عضویت در سایت شما از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

•    مشاهده‌ی سوابق خرید
•    ذخیره سازی سبد خرید برای استفاده های بعدی
•    استفاد از تخفیف در خرید های آینده
•    پیگیری سریع تر سفارش

روش دوم:

بدون ایجاد حساب کاربری و به صورت مهمان محصولات مورد نیاز خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.

بعد از اینکه تمامی محصولات مورد نیاز را انتخاب کردید، به سبد خرید خود رفته می توانید تعداد کالاهای مورد نیاز را کم یا زیاد کرده و بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.در صفحه موجود یکی از روش های ارسال را برای خرید خود انتخاب کنید و همچنین در پایین صفحه روش پرداخت را نیز انتخاب نمایید.
در صورتی که در قسمت روش پرداخت، گزینه‌ی واریز به حساب را وارد کرده اید به زودی با شما تماس گرفته خواهد شد تا پس از هماهنگی با مسول فروش، مبلغ را به شماره حساب های اعلام شده واریز نمایید و کد پیگیری را اعلام نمایید.
 در صورت انتخاب پرداخت آنلاین، شما به سامانه پرداخت آنلاین بانک سامان کیش منتقل شده و بعد از اتمام عملیات پرداخت وجه، به فروشگاه باز می گردید.

۲- از طریق ایمیل:

در این روش شما می توانید لیست کالاهای مورد نظرتان را در فایل  اکسل بطور دقیق وارد نمایید.
( حتما شناسه کالا، نام کالا ( بطور دقیق ) ،و تعداد کالای مورد نظر را ذکر نمایید .) نام و شماره تماس خود را نیز در
پایان لیست نوشته تا با شما تماس گرفته و مقدمات ارسال کالا مهیا شود .ایمیل خود را به آدرسinfo@sinabox.ir   ارسال نمایید.

حهت سهولت در امر لیست اقلام مورد عرصه فروشگاه را می توانبد از اینجا دانلود نموده و اقلام مورد نظر را انتخاب و بعد از قید تعداد بقیه گالاها را حذف نمایید. توحه داشته باشید که قبلاَ یک بک آپBackUp از فایل داشته باشید  دانلود فایل اکسل

این روش  برای تعداد کالاهای زیاد مناسب می باشد.

۳- از طریق فاکس:

در این روش شما لیست کالاهای مورد نظرتان را به صورت نام کالا ( به طور دقیق ) ، تعداد  و کد کالا از هر کالا ذکر نمایید . همچنین دوستانی که از سازمان های دولتی مانند دانشگاه ها اقدام  می نمایند لازم است به طور رسمی با سربرگ سازمان و مهر معتبر، درخواستی به شرکت داده، تا اقدامات اولیه انجام شود. کافیست دوستان برای ارسال فاکس  با شماره 04135537838 تماس گرفته و لیست سفارش خود را ارسال نمایند. لازم است نام و شماره تماس شخص مربوطه در انتهای لیست نوشته شود. ساعات ارسال فاکس نا محدود  است.

 این روش عموماً برای دانشگاه ها و پژوهش سراهایی است که به طور رسمی می خواهند درخواست ارسال  کالا بدهند.

۴از طریق تماس تلفنی:

در این روش کافیست با شماره 04135537838 تماس گرفته و لیست مورد نظرتان را برای ما بخوانید .لیست حتما دارای کد کالا باشد . ساعات تماس 10 صبح الی ۱۹ می باشد.

این روش بدون نیاز به اینترنت برای لیست هایی با تعداد کم  مناسب است.

روشهای ارسال کالا:

۱- ارسال با پیک موتوری
۲- ار سال با پست پیشتاز
۳- ارسال  با پست سفارشی
۴- ارسال با باربری (ترمینال)
۵- ارسال با تیپاکس 

!!!توجه هزینه های حمل برعهده مشتری بوده، مگر توافقی صورت گرفته باشد.

روشهای پرداخت وجه

۱ - پرداخت آنلاین (کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب)- فعلاً فعال نمی باشد
۲ - کارت به کارت:

     فیروز پورقاسمی وحدت بانک ملت شعبه میدان ساعت تبریز ، شماره کارت 5258-8240-3379-6104


۳ - واریز به حساب:

     فیروز پورقاسمی وحدت بانک ملت شعبه میدان ساعت تبریز ، شماره حساب 4206025646


4 -ارسال کالا و سپس دریافت وجه (مخصوص موسسات ، دانشگاه ها وپژوهش سراها.)

هر یک از روش های موجود مزایا و معایبی دارند که بر اساس شرایط افراد متفاوت است.

در روش پرداخت آنلاین شما سفارش خود را ثبت می کنید و هم زمان مبلغ فاکتور به طور کامل پرداخت می  شود . در صورتی که مشکلی در موجودی کالا یا کسری یا تغییر قیمت وجود داشته باشد مسول فروش با شما هماهنگ شده و مابه التفاوت مبلغ اعلام می شود.
در صورتی که لازم باشد، خریدار مبلغ تغییر کرده را واریز می کند و در غیر این صورت فروشگاه متعهد است حداکثر پس از 4 روز کاری مبلغ را به خریدار مرجوع کند.

در روش واریز بانکی شما کالاهای مورد نظرتان را سفارش می دهید. مسئول فروش سفارش شما را بررسی می  کند، در صورت وجود تغییرات، با هماهنگی ،تغییرات اعمال شده ،و مبلغ نهایی برای واریز به خریدار اعلام می شود.

موارد ارسال کالا و سپس دریافت وجه مربوط به دانشگاه ها و پژوهش سراهایی است که به طور رسمی درخواست ارسال کالا بدهند.

پیگیری سفارش قبل از ارسال :  

در تمامی مراحل ،قبل از ارسال سفارش می توانید با شماره تلفن 04135537838 تماس گرفته و از وضعیت سفارش خود آگاه شوید. با همین تماس تلفنی محل دریافت بسته، زمان ارسال و زمان دریافت بسته و نحوه پیگیری شما مشخص می شود. البته با عضویت در سایت می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. بعد از عضویت شما دارای مدیریت سفارش می شوید به این صورت که لیست خریدهای شما در دسترس و قابل ویرایش خواهند بود. علاوه بر آن در قسمت پیگیری سفارش به راحتی می توانید شماره پیگیری خود را وارد کرده و از شرایط بسته خود اگاه شوید.


طراحی سایت : شهرام حیدرحقی